Március 19─21. között a Veolia 500 felsővezetője találkozott Brüsszelben, hogy információkat, gondolatokat osszanak meg egymással a világ öt kontinensén, több mint 220 ezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatcsoport jelenével és jövőjével kapcsolatban. A rendezvény mindemellett az elsődleges fóruma annak is, hogy a felsővezetők a különböző területeken működő innovációkkal megismerkedjenek és a jó gyakorlatokból inspirációt merítsenek.
51 országból 500 fős Veolia küldöttség érkezett március közepén Belgiumba, az eseményen számos országból tartottak prezentációt külső partnerek és munkatársaink, köztük Magyarországról Tatár-Kiss Gábor, a CHP Erőmű Kft. kiserőművek igazgatója is.
A kétnapos rendezvény első napján a Veolia top vezetői, köztük Estelle Brachlianoff, a Veolia vezérigazgatója tartott előadást a vendégeknek, míg a második napon egy szakmai kiállítás keretében látogathatták meg a 8 zóna standjait a résztvevők. A Közép-Kelet Európai Zóna standjánál Csehországból, Németországból, Romániából és Magyarországról érkeztek az előadók. A magyar Business Unitot Tatár-Kiss Gábor képviselte.
„A kétnapos rendezvényen a CHP Erőmű szabályzóközpontjában található virtuális erőmű megoldásairól beszéltem az érdeklődőknek, akik számos kérdést tettek fel a szerződéses struktúránk megoldásairól, a villamosenergia adás-vételről és a műszaki paraméterekkel kapcsolatban. A többi előadás is rendkívül érdekes volt, a német és a román kollégáink egy-egy geotermikus megoldásokkal működő projektről meséltek, míg a cseh munkatársunk témája egy vegyes tüzelőanyag fogadására képes kazán bemutatása volt” ─ számolt be élményeiről munkatársunk.
Magyarországot az eseményen 7 fős küldöttség képviselte, köztük Fernezelyi Ferenc országos kereskedelmi és marketing igazgató.
“Inspiráló volt megtapasztalni, hogy számos országból, mennyi különböző tudással és tapasztalattal rendelkező ember gyűlt itt össze, hogy mekkora lehetőségek rejlenek egy ennyire sokszínű vállalatban. Újra megerősítést kaptam, hogy a Veolia mennyire elkötelezett a zöld megoldások iránt, hogy az elsődleges cél valóban az, hogy ezek a törekvések a legtöbb területen mielőbb megvalósuljanak. Úgy érzem, hogy az egész vállalat mozgásban van, és egy rendkívül optimista, tiszta jövőképpel távozhattam, ezért számomra kifejezetten pozitív esemény volt az idei Inspiration Days” – tette hozzá Fernezelyi Ferenc.
A rendezvényen elhangzó előadások során bebizonyosodott, hogy mennyire erős a vállalatcsoport innovációs kapacitása, és milyen eredmények érhetők el a 170 éves iparági tapasztalattal ötvözve. Az új stratégiai program, a GreenUP széles körben motiválja a munkavállalókat, és hozzásegíti a leányvállalatokat ahhoz, hogy olyan innovatív, digitális megoldásokat találjanak a dekarbonizáció, szennyezésmentesítés és erőforrások megújítása érdekében, mint például a Hubgrade, a Veolia Secure GPT vagy a membrántechnológia.