A Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadója a MaTáSzSz azon szakmai programja, amelynek célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek és az alkalmazott jó gyakorlatoknak a bemutatása, az ismeretek bővítése és ezeknek köszönhetően, valamint az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása révén a távhőszolgáltatók megítélésének javítása ügyfeleik körében.
A megmérettetésen szeptember elején országszerte 9 távhőszolgáltató mérte össze a tudását Debrecenben.
A Veolia Energia Magyarország Zrt. első alkalommal indított csapatot VeoLiányok néven, Ládonyi Adrienn, Csordásné Tarr Ildikó, Kovács Anita és Krózser Babett részvételével. A munkatársak alapos felkészülés után sikerrel vettek részt a versenyen és elnyerték a "legrugalmasabb csapat"-nak szóló oklevelet.
A résztvevőknek három feladatot kellett teljesíteniük:
- A szituációs feladatban egy ügyfélszolgálati helyzetet kellett megoldani.
- Az elméleti teszt feladatai a szakmai előírások, az általános távhőszolgáltatással kapcsolatos ismeretek és a vonatkozó jogszabályok témaköréből származtak.
- A levélírás során minden csapatnak ugyanazon panaszos levélre kellett szakszerű, és a jogszabályoknak megfelelő választ írnia.
Gratulálunk a VeoLiányok csapatának!