Sikeresen szerepelt a Veolia csapata a MATÁSZSZ Mesterfutam ügyfélszolgálati versenyén

A VeoLiányok elnyerték a "legrugalmasabb csapat"-nak szóló oklevelet.

A Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadója a MaTáSzSz azon szakmai programja, amelynek célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek és az alkalmazott jó gyakorlatoknak a bemutatása, az ismeretek bővítése és ezeknek köszönhetően, valamint az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása révén a távhőszolgáltatók megítélésének javítása ügyfeleik körében.
 

A megmérettetésen szeptember elején országszerte 9 távhőszolgáltató mérte össze a tudását Debrecenben.

A Veolia Energia Magyarország Zrt. első alkalommal indított csapatot VeoLiányok néven, Ládonyi Adrienn, Csordásné Tarr Ildikó, Kovács Anita és Krózser Babett részvételével. A munkatársak alapos felkészülés után sikerrel vettek részt a versenyen és elnyerték a "legrugalmasabb csapat"-nak szóló oklevelet.

 

A résztvevőknek három feladatot kellett teljesíteniük:

  • A szituációs feladatban egy ügyfélszolgálati helyzetet kellett megoldani.
  • Az elméleti teszt feladatai a szakmai előírások, az általános távhőszolgáltatással kapcsolatos ismeretek és a vonatkozó jogszabályok témaköréből származtak.
  • A levélírás során minden csapatnak ugyanazon panaszos levélre kellett szakszerű, és a jogszabályoknak megfelelő választ írnia.

 

Gratulálunk a VeoLiányok csapatának!