Több mint 90 kiállítóval startolt el a HVG Állásbörze őszi kiállítása, ahol két nap alatt közel 3000 látogató fordult meg. Cégünk minden eddiginél nagyobb és látványosabb standdal volt jelen az állásbörzén, így nem kérdés, hogy aki ellátogatott az eseményre, egyszer biztosan találkozott a helyszínen lévő munkatársainkkal.
A Veolia standjánál 40m²-en, 3 kivetítővel, 1 érintőképernyős kijelzővel, 2 pulttal, 3 beszélgető szigettel és egy lounge-terasszal vártuk az érdeklődőket október 4-5-én. A képernyőkön különböző videókkal igyekeztünk segíteni a látogatóknak, hogy az állásinterjúnál kötetlenebb formában ismerhessék meg nyitott pozícióinkat, a Veolia küldetését és értékeit. Érintőképernyős kijelzőnkön Magyarország 10 nagyobb városába utazhattak el képzeletben az arra járók, megismerve ottani tevékenységeinket, telephelyeinket. A stand egyik oldalán a pécsi Zöld Zóna mintájára a biomassza-erőművek tüzelőanyagait ismerhették fel a vállalkozó kedvűek, mások a fenntarthatósággal és a körforgásos gazdálkodással kapcsolatban feltett kvízkérdésekre válaszolva játszhattak ajándékainkért. A helyszínen mindkét napon több mint 10 munkatársunk állt folyamatosan rendelkezésre, hogy a Veoliát és állásajánlatainkat első kézből ismerhessék meg az érdeklődők. A kiállításra Palkó György országigazgató és dr. Juhász Krisztina országos HR-igazgató is ellátogatott.
Mindeközben online részvételre is lehetőség volt, a virtuális térben szerda és csütörtök mellett még pénteken is élhettek az álláskeresők a lehetőséggel, hogy a Veolia nyitott pozícióira pályázzanak és ebben a formában is leadhassák önéletrajzaikat. Az online standunkat a három nap alatt közel 1500-an látogatták meg, az érdeklődők 2/3-a pedig a meghirdetett állásokra is kattintott.
Az állásbörzének köszönhetően közel 500-an adták le önéletrajzukat, a legnépszerűbbek a projektkoordinátor, a beszerzési adminisztrátor és a projektvezető pozíciók voltak.
A rendezvényen már hagyománynak számít, hogy minden alkalommal szakmai zsűri választja ki a kiállítás legszebb standját. Az idei évben pedig a Veolia kapta ezt a megtisztelő címet. „Szerettünk volna egy olyan standdal jelen lenni, ahol nemcsak a nyitott pozícióinkat ismerhetik meg a látogatók, hanem a Veolia értékeit, látásmódját, küldetését is bemutathatjuk számukra. Sok munkánk van benne, hogy a cég szellemiségéhez, szemléletéhez és értékeihez tökéletesen passzoló, látványos, mégis elegáns és ízléses standon fogadhassuk a látogatókat. Büszkék vagyunk rá, hogy ezt a szakmai zsűri szerint is sikerült megvalósítanunk” – mesélte a díjátadó után dr. Juhász Krisztina HR-igazgató.