Ssz
|
Képzés megnevezése
|
Képzésben részt vevők száma
(fő)
|
Összes óraszám
(óra)
|
Képzés célja
|
1.
|
Csapatépítés
|
11
|
20
|
A program célja a csapatban rejlő erősségek és fejlesztendő területek feltárása. A képzés révén a résztvevők tudatosítják személyiségük és csoportban betöltött szerepüket. Eszközöket és módszertant kapnak csoportbeli szerepeik kifejezésére és azok aktív használatára. A csoport kohéziójának megerősítése szintén célja a képzésnek.
|
2.
|
Vezetői tréning
|
17
|
20
|
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a személyközi kommunikáció alapjait, képesek legyenek megérteni mások viselkedését, és elfogadni a különbözőségeket.
A képzés célja továbbá, hogy a résztvevők megismerjék és megtapasztalják a különböző vezetési stílusokat, és képesek legyenek ezek megfelelő használatára; a képzés során megismerjék és alkalmazzák a hatékony vezetői kommunikációs technikákat, valamint képesek legyen a vezető-beosztott, valamint vezető-ügyfél közötti kapcsolattartás milyenségének és minőségének fejlesztésére.
Cél továbbá, hogy a résztvevők megismerkedjenek a konfliktuskezelés lépéseivel és technikáival, a célorientált vezetés technikájával, a vezetői munkában alkalmazott szükségletalapú motivációs elméletekkel; képesek legyenek elemezni saját konfliktuskezelési stratégiájukat, valamint képesek legyenek az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelésére.
A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők képessé vállnak az időgazdálkodás hatékonyságának növelésére, valamint arra, hogy átlássák a prioritásokat, számba vegyék a vezérlő értékeket és tudatosítsák a személyes és szervezeti hosszú távú célokat.
|
3.
|
Időgazdálkodás
|
26
|
20
|
A program célja a tudatosabb és hatékonyabb időfelhasználás elérése, a személyes hatékonyság növelése. A képzés révén a résztvevők tisztában lesznek saját időgazdálkodási szokásaikkal, a gyakorlatban jól használható technikákat sajátítanak el.
A program keretében sokféle, gyakorlatban jól alkalmazható eszköz és technika kerül bemutatásra. A gazdag eszköztár modellezésének célja, hogy a résztvevő a személyiségéhez és körülményeihez leginkább illeszkedő módszerekkel váljon képessé az idő professzionálisabb és eredményesebb felhasználására.
|
4.
|
Kommunikáció
|
14
|
20
|
A képzés célja résztvevők előadói készségeinek fejlesztése.
|
5.
|
Konfliktuskezelés
|
15
|
20
|
Konfliktuskezelési technikák megismerése és személyre szabott elsajátítása.
|
6.
|
Időgazdálkodás, kommunikáció, konfliktuskezelés
|
24
|
30
|
A képzés célja a résztvevők személyes hatékonyságának növelése, a munkaszervezéshez kapcsolódó alapkészségek fejlesztése és a hatékonyabb "időszervezés" elérése a tudatosabb időfelhasználás révén. Továbbá az asszertív viselkedési stílus jegyeinek megismerése, elsajátítása, a hatékonyabb kommunikáció és konfliktuskezelés érdekében.
|
7.
|
Excel haladó
|
70
|
20
|
A képzés célja, hogy a résztvevők az adminisztratív munka során felmerülő problémákra a leghatékonyabb informatikai megoldást találják meg az irodában használatos táblázatkezelési és adatbázis kezelési eszközök előnyeinek, leghatékonyabb használati trükkjeinek és probléma megoldási lehetőségeinek elsajátításával, és ezek gyakorlati feladatokban való alkalmazásával. A haladó tréning tudásanyaga: függvények haladó szinten összetett függvénykategóriában, analízis eszközök, párbeszéd elemek használata, védelmi lehetőségek, kimutatás készítés – Pivot tábla, rögzített makrók használata.
|
8.
|
Excel makró
|
24
|
30
|
A képzés célja, hogy a résztvevők az adminisztratív munka során felmerülő problémákra a leghatékonyabb informatikai megoldást találják meg az irodában használatos táblázatkezelési és adatbázis kezelési eszközök előnyeinek, leghatékonyabb használati trükkjeinek és probléma megoldási lehetőségeinek elsajátításával, és ezek gyakorlati feladatokban való alkalmazásával. A makró tréning tudásanyaga: programozási felület és adattípusok megismerése, Visual Basic alapok, műveletek kezelése, párbeszédpanelek kezelése, önálló építőelemként használható programrészletek áttekintése.
|