„MY WATER”: egy app, amely minden lakoshoz szól
A „My Water” alkalmazás minden ivóvízfogyasztó számára szolgáltatások széles skáláját kínálja, többek között például az ütemezett munkálatok és vészhelyzetek miatti szolgáltatásszüneteltetéseket bemutató térképet, a vízfogyasztás kiszámítására alkalmas kalkulátort, a vízminőség-elemzések eredményeit, a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszokat.
„MY WATER PLUS”: átfogó szolgáltatás a fogyasztók számára
A „My Water Plus” online hozzáférést biztosít a Veolia fogyasztóknak saját felhasználói fiókjaikhoz. Az ügyfelek használhatják az appot mérőállásuk megadására, az árszabásokról való tájékozódásra, a szolgáltatásszüneteltetéseket megjelölő térkép megtekintésére és fogyasztásuk ellenőrzésre, ideértve a számlák és a befizetések történeti adatait. Megváltoztathatják elérhetőségi adataikat és a számlafizetés módját, valamint időpontot egyeztethetnek az ügyfélszolgálatra.
Jaroslav Pokorný
Ügyfélszolgálati Igazgató, Veolia Prága
“Mindkét alkalmazás felhasználóbarát és hasznos információkkal szolgál a fogyasztók és az ügyfelek számára.”
Előnyök az ügyfél számára
- 24/7 információ a vízszolgáltatásról
- 24/7 személyre szabott fiókkezelés az ügyfelek számára
Megoldások
- Ügyfélkapcsolatok: több csatornás ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat
- Tudatosság növelése: párbeszéd az érintettekkel és fogyasztáskezelési program
1,4 millió ivóvízzel ellátott lakossági ügyfél
876 130 vízközmű ügyfél
101 084 köbméternyi éves víztermelés