Új szolgáltatási modell
Japán vezető nyugati magánszektorhoz tartozó vízszolgáltató társaságaként a Veolia ügyfélkezelési szolgáltatásokat nyújt a vízközműveknek. Tokió, Osaka és Kiotó városokat magában foglaló önkormányzati ügyfeleivel a Veolia éves szinten több mint 100 millió € bevételt generál az országban és több mint 10 millió fogyasztóval rendelkezik. A Veolia Japánban folytatott tevékenysége jól példázza, hogy a társaság képes a szolgáltatási teljesítmény optimalizálását célzó módszertani és szakmai támogatást nyújtani a helyi önkormányzatok számára anélkül, hogy befektetéseket követelne vagy privatizálná a helyi szolgáltatókat.
Innováció és környezetvédelem
A Veolia olyan környezetvédelmet elősegítő, innovatív megoldásokat fejleszt, mint az új ultramodern call center, amely a Tokiótól 65 km-re fekvő Naritában nyitotta meg kapuit 2014-ben.
A Jenets társaság 2012 óta elektromos gépjárműparkot üzemeltet. 2015 végére minden munkavállaló használhatja a 300 autóból és 600 motorkerékpárból álló flottát, hirdetve ezzel Japánban a Veolia fenntarthatóság melletti elkötelezettségét.
Ezen felül 2014-ben a Veolia automatikus távleolvasó rendszer bevezetését irányozta elő.
Christian Jersalé
Önkormányzati tevékenységekért felelős Igazgató, Veolia Japán
“Jelenlegi kihívásunk Japánban a játékszabályok megváltoztatása. Nagyon modern országról van szó, amelynek azonban még hosszú utat kell megtennie közművei optimalizálása és szervezése terén.”
Előnyök az ügyfél számára
- Operatív kiválóság: szolgáltatási teljesítmény javítása
- Ellenőrzött költségek
- Magas szintű elégedettség a lakosok részéről a szolgáltatási minőség tekintetében
Megoldások
- Ügyfélkapcsolatok: több csatornás kezelés, ügyfélszolgálat kezelés, mérő leolvasás
- Adatkezelés és intelligens szolgáltatások: távoli mérő leolvasás, fogyasztási adatok kezelése
a lakosság 20 %-a a Veolia szerződéses fogyasztója
10 millió Veolia által kezelt vízóra