4 470 kilométer hosszúságú vízhálózat ellenőrzése a nap 24 órájában

Az elmúlt tíz évben Sanghaj-Pudong vízszolgáltatása a leginnovatívabb technológiákat felvonultató világszintű szakértői platformmá vált az ívóvízhálózatok kezelése területén.

Kiemelkedő eredmények

Sanghajban az ivóvízellátó közműhálózat kezelőjeként a Veolia rendelkezik Kínában a köz- és magánszféra együttműködésén alapuló egyik legjelentősebb szerződéssel. 2002 óta Pudong kerület lakossága több mint 1,5 millió fővel növekedett. A vízelosztó-hálózat mérete megduplázódott, és a termelés elérte a napi 1,6 millió m3-t, ami több mint kétszerese egy Párizs nagyságú város vízfogyasztásának. A Veolia több lakost lát el vízzel Kínában, mint bárhol másutt a világon.

 

4 470 km hálózat valós idejű ellenőrzése

A víziközmű a legmodernebb hálózatkezelési eszközökkel ellátott ellenőrző központtal rendelkezik. Ez a technológia lehetővé teszi az ívóvízhálózat 34 szektorának valós idejű nyomon követését, a szivárgások és a szennyeződések lokalizálását és megjelenítését végző 400 mérőműszer segítségével. A hálózati operátorok néhány kattintással hozzáférhetnek az összes létesítmény 3D-s nézetéhez és kapcsolódó műszaki adataihoz. Az ügyfélkapcsolati hívóközponttal összeköttetésben álló rendszer lehetővé teszi a lakosok telefonon, e-mail-ben vagy SMS üzenetben történő tájékoztatását.

Régis Calmels
A Veolia Ázsia Igazgatója

„A kihívást a folyamatosan növekvő város fenntartható fejlesztésének elősegítése jelenti, miközben a szolgáltatási minőségre is nagy hangsúlyt kell helyezni. Kínában minden gyorsan történik. Ez a növekedésre és technológiára egyaránt érvényes. Ezért mindig a maximumot kell nyújtanunk.”

 

Legfontosabb számadatok

  • 3,7 millió vízzel ellátott lakossági ügyfél
  • 4 470 km ivóvízellátó-hálózat
  • 1,5 millió m3 víz termelése naponta
  • A vízminőségi normáknak való 100 %-os megfelelés
     

Előnyök az ügyfél számára

  • Operatív kiválóság: hatékonyabb vízellátás, valós idejű ellenőrzés, vízminőség javítása
  • Alacsonyabb költségek és kisebb tőkeberuházások
  • Ügyfélelégedettség javítása
     

Megoldások

  • Vízkezelés: mérnöki tervezés, termelés, üzemeltetés és karbantartás
  • Vízszállítás: hálózat tervezése és telepítése, elosztás
  • Ügyfélkapcsolatok: több csatornás ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat, fiókkezelés, mérés
  • Adatkezelés és intelligens szolgáltatások: valós idejű infrastruktúra ellenőrzés, munkaütemezés, dinamikus eszközkezelés
  • Emberi erőforrások: személyzeti irányítás, szakképzés